Studiował automatyzację na Politechnice Śl. i edukację artystyczną na Uniwersytecie Śl. w Cieszynie – dyplom z malarstwa w 1988 r. Kurs Koloru Albersa (BAUCHAUS) prowadzony przez Michaela Kidnera. Aktywny uczestnik programu „Sztuka na uniwesytecie” prof. Jerzego Wrońskiego.
Uprawia sztukę z pogranicza malarstwa, poezji i filozofii, a także permanentne akcje: PAS – percepcja artystyczno-spekulatywna; MEGALOART; ZDZICZENIE KURY.
Współorganizator Galerii Uniwersyteckiej UŚ Cieszyn (wystawy m. in.: Stern, Brzozowski, Tarasin, Marczewski, Pawłowski, Pamuła, Jończyk, Kałucki, Tarabuła) i Koła Samokształceniowego (współpraca m.in. z Andrzejem Szewczykiem, Markiem Chlandą, Roydenem Rabinovitchem).
Otrzymał nagrodę Ministra Kultury za wystawę w Muzeum Górnośląskim uczącą patrzenia na sztukę nowoczesną, a także wyróżnienie Jonasza Sterna w konkursie monotypii.
W 1997 r. wystawia na Biennale Bielska Jesień malowaną rozprawę doktorską pt: GŁÓWNA TEZA EPISTEMOLOGII EPIKURA.
Jest autorem haseł dotyczących sztuki polskiej w „Słowniku Pojęć Współczesnych” Alana Bullocka – Wydawnictwo Książnica, Katowice 1999r.
Wydał tomik poezji „Minotaury”, Cieszyn 2002r.
Od 2017 r. pracuje nad cyklem obrazów-rzeczy RES – afektywne obecności, a także jest dawcą ARTYSTYCZNEJ PROGNOZY PRZYSZŁOŚCI – EUTOPIA.